Najčastejšie otázky

Všeobecné

Čo presne sú to konopné produkty a aké majú účinky?

Jedná sa o produkty, ktoré boli vyrobené z rastiliny Konopa siata (inak aj Cannabis sativa). Spracovaním listov, stoniek, kvetov a semienok sa z tejto rastliny vyrábajú rôzne prípravky a produkty, ktoré sú známe za svoje výživovú hodnotu a liečivé účinky.

Najznámejšie sú práve CBD, CBG a CBN prípravky, ktoré ponúkame aj na našom eshope. Okrem iného su populárne aj konopné potraviny, ako napríklad proteín, múka, čaj alebo olej.

Viac o tom čo, presne konopné produkty sú si môžeš prečítať tu.

Viac o ich účinkoch si môžeš prečítať tu.

Je to legálne?

Legálnosť je asi tá najdiskutovanejšia téma ohľadne konopných výrobkov. Našou zásadou na Dr. Herbster je ponúkať iba produkty, ktoré sú kvalitné, zdravotne nezávadné a hlavne legálne.

Produkty, ktoré obsahujú CBD sú momentálne ilegálne nakoľko sú ešte stále zaradené na zozname psychotropnych látok podľa Slovenskej republiky. Preto ich momentálne nemôžeme na našom eshope poskytovať.

Táto skutočnosť sa má však od 1. mája zmeniť, a CBD výrobky budú plne legálne. (Viac o legalizácií si môžeš prečítať tu).

CBD prípravky teda zavedieme do ponuky až 1. mája a následne si ich budeš u nás môcť kúpiť.

Produkty s obsahom látky CBG, CBN a všetky ostatné produkty okrem CBD sú však už povolené a legálne.

Zakúpiť si ich môžeš už teraz v našom obchode.

Accordion Panel

Žiadne prípravky, ktoré ponúkame nespôsobujú takzvané „psychotropne stavy“. To znamená že po ich požití alebo aplikovaní nedôjde k žiadnemu pocitu omámenosti a nebudeš teda z nich „high“.

Viac o účinkoch konopných produktov za môžeš dozvedieť tu.

Ako to treba dávkovať a užívať?

CBD, CBG a CBN oleje

Dávkovanie spravidla uvádza výrobca aj s primeraným denným množstvom. Väčšinou sa výrobok užíva denne a dávka záleží od produktu a požadovného účinku.

Čo sa týka užívania, jedná sa o vonkajšie aplikovanie. Vo svete sme však videli aj vnútorné užitie CBD, CBG a CBN olejov. Zvyčajne sa nakvapkávajú pod jazyk a nechájú sa približne 30 až 60 sekúnd pôsobiť pred prehltnutím. Niektorí ľudia ich užívajú cez vaporizéry alebo aplikovaním na pokožku.


Ostatné konopné produkty

Pri CBD, CBG a CBN sa znova jedná o vonkajšie aplikovanie produktov. Aj keď vo svete ich ľudia úžívajú všelijako. Používajú sa na prípravu pokrmov a nápojov alebo aplikujú ako kozmetika.

Prečo sú niektoré produkty tak drahé?

Pri extrahovaní látok ako sú CBD, CBG a CBN z konopných rastlín sa jedná o veľmi nákladný a zložitý proces.

To všetko doplňajú pomerne náročné podmienky pri pestovaní konope a výsledná cena sa potom môže zdať miestami až astronomická.

Našou zásadou v Dr. Herbster je vyberať len tie najkvalitnejšie produkty a to v dôsledku znamená, že aj cena je častokrát vyššia. Stojíme si za tým, že je lepšie priplatiť si za kvalitný produkt, ako kúpiť nejakú lacnú napodobeninu.

Napriek tomu sa však snažíme vždy ponúknuť čo najmenšiu cenu, aby si konopné výrobky mohol dovoliť každý.

Môžem vás kontaktovať?

Jasnačka! Veľmi radi ti pomôžeme s akýmikoľvek otázkami, aké budeš mať.

Neváhaj sa na nás obratiť na +421 918 208 722 od 8:00 do 20:00, alebo nám napíš email na info@herbster.sk , prípadne formulár na tomto odkaze.

Výber tovaru

Poradíte mi s výberom produktov?

Veľmi radi ti poradíme pri výbere akýchkoľvek produktov, ktoré ponúkame na našej stránke. Stačí, ak sa obrátiš na naše zákaznícke centrum telefonicky na čísle +421 918 208 722 alebo mailom na adrese info@herbster.sk.

Radi ti odpovieme na všetky tvoje otázky. Množstvo informácií o produktoch nájdeš aj na našom blogu.

Kde získam informácie o dostupnosti vypredaných produktov?

Dostupnosť produktov, ktoré nie sú aktuálne skladom, ti radi overíme na info@herbster.sk alebo telefonicky na našej infolinke +421 918 208 722

Môžem dostať viac informácií o produkte?

Jasná vec, veľmi radi ti pošleme podrobnejšie informácie alebo certifikáty kvality a ine doplňovacie údaje k produktom.

Stačí ak nám napíšeš na info@herbster.sk alebo zavoláš na +421 918 208 722

Regsitrácia a objednávacií proces

Musím sa pri nákupe tovaru registrovať?

Nemusíš, stačí ak vyplníš objednávkový formulár. Je však výhodou mať registrovaný účet, v ktorom si môžeš sledovať stav tvojej objednávky a získaš aj ďalšie benefity nášho vernostného programu.

Prečo sa mi nedarí prihlásiť do môjho konta?Item 2 Title

Jedným z dôvodov môže byť, že zadávaš zlé heslo alebo si registrovaný prostredníctvom iného e-mailu. Ak sa ti nedarí prihlásiť do účtu, kontaktuj našu zákaznícku podporu prostredníctvom mailu info@herbster.sk alebo telefonicky na našej infolinke +421 918 208 722

Dá sa u vás objednať tovar aj telefonicky?

Ak sa ti nedarí vytvoriť objednávku na webovej stránke www.herbster.sk, zavolaj na číslo +421 918 208 722 a radi ti pomôžeme s objednaním tovaru telefonicky.

Kde zistím stav mojej objednávky?

Svoju objednávku vieš sledovať po prihlásení sa do vášho účtu na webovej stránke Dr. herbster. Ak nemáš vytvorený účet, môžeš kontaktovať našu zákaznícku podporu, ktorá ti sprostredkuje informácie o tvojej objednávke.

Ako môžem zrušiť či zmeniť objednávku?

Zmeny v objednávkach môže vykonať len náš zákaznícky servis, preto ak ti objednané položky nevyhovujú, urýchlene nás kontaktuj na našej infolinke +421 918 208 722 alebo nám napíšte na info@herbster.sk.

Rovnako to platí aj pre zrušenie objednávky. Ak je však objednávka už vyexpedovaná, nie je možné do nej zasahovať.

V prípade, že chceš nejaký z produktov vrátiť či vymeniť, kontaktuj našu zákaznícku podporu.

Doručenie a platba

Kedy mi bude doručený balík?

Balíky odosielame do 24 hodín od vytvorenia objednávky. Počas sviatkov či veľkých výpredajov však nemôžeme garantovať odoslanie do 24 hodín.

Balíky expedujeme v najbližšom možnom termíne a následne je v kompetencii prepravnej spoločnosti, v akom termíne balík počas sviatkov doručí vzhľadom k vyťaženosti.

Taktiež prosíme o ohladuplnosť pri momentálnej pandemickej situácií. Občas je možné, že sa balík doručí až na posledný deň dodacej lehoty kvôli sanitačným a protipandemickým opatreniam.

Viacej informácií najdete tu.

Doručujete zásielky aj do iných krajín ako na Slovensko?

Cezhranične doručujeme iba do Českej republiky. V prípade záujmu nás neváhaj kontaktovať na +421 918 208 722 alebo na info@herbster.sk

Kde môžem sledovať svoju zásielku?

Po odoslaní zásielky z nášho skladu obdržíš informačný e-mail s číslom zásielky. Následne vieš sledovať stav tvojej zásielky priamo na stránke vybraného prepravcu.

Aké sú možnosti platby?

Momentálne ponúkame dve možnosti – dobierku a platbu kartou pomocou platobnej brány Stripe.

Viacej informácií o platbe nájdeš tu.

Reklamácia a vrátenie tovaru

Kuriér mi priniesol viditeľne poškodený balík. Čo mám robiť?

V prípade, že ti kuriér donesie poškodený balík, odporúčame ho nepreberať a spísať s ním reklamačný protokol. O škode nás bude informovať prepravca a následne ti odošleme balík ešte raz.

V mojej objednávke je poškodený produkt/chýba produkt alebo sa v nej nachádza produkt, ktorý som si neobjednal/a. Čo mám robiť?

Ak máš akýkoľvek problém s objednávkou (poškodený tovar, chýbajúci produkt, zaslaný nesprávny tovar) neváhaj sa čo najskôr obrátiť na našu zákaznícku linku. Žiadosť nám zašlite na mail info@herbster.sk s priloženými fotkami balíka a jeho obsahu, alebo zavolaj na našu infolinku +421 918 208 722. Tvoju žiadosť budeme riešiť počas pracovných dní, a to v priebehu niekoľkých hodín.

Chcem vymeniť zakúpený tovar. Ako mám postupovať?

Pokiaľ ti produkt nevyhovuje, radi ho od teba vyzdvihneme. Prepavu si však musíš hradiť ty. Po oznámení reklamácie na zákazníckej linke ti od prepravnej spoločnosti objednáme vyzdvihnutie tovaru, ktoré prebehne do dvoch pracovných dní. Po vrátení balíka bude podľa priloženého formulára vykonaná finančná náhrada. Na iný produkt je potrebné vytvoriť novú objednávku. Táto forma reklamácie je možná len na zakúpené produkty a neplatí pre darčekové položky.

Chcem vrátiť zakúpený tovar. Ako mám postupovať?

Ak chceš produkt vrátiť, je možné ho nepoškodený zaslať do 30 kalendárnych dní späť. Napíš nám mail na info@herbster.sk a my ti pošleme podrobné informácie a postup.

Chcem reklamovať alebo vymeniť zakúpený tovar. Ako mám postupovať?

Pokiaľ chceš produkt z akéhokoľvek dôvodu reklamovať, napíš nám na info@herbster.sk a my sa ti ozveme s podrobnými informáciami a postupom. Bližšie informácie o možnostiach a spôsobe reklamácie nájdeš aj na stránke reklamačný poriadok.

Môžem pri reklamácii/výmene tovaru vrátiť iba časť objednávky?

Samozrejme. Ak si objednal viac položiek v rámci jednej objednávky, pokojne môžeš reklamovať alebo vrátiť len to, čo ti nevyhovuje.

Tovar som si objednal/a, no nebol mi doručený. Ako postupovať?

Ak si objednávku neobdržal do 6 dní od jej vytvorenia, neváhaj nás kontaktovať na našej infolinke +421 918 208 722 alebo nám napíš na info@herbster.sk

Nenachádza sa tu tvoja otázka?

Napíš nám na info@herbster.sk | zavolaj na +421 918 208 722 | alebo vyplň fomulár nižšie ↓




    Tak čo, všetko v pohode? Super, to radi počujeme!